HITMAN 3 - Mendoza
Güney Amerika'da en çok bilinen şarap bölgelerinden olan Mendoza, Arjantin'in güzel manzaraları ve edinilmiş tatlarını deneyimlemek için mükemmel yer. Eğimli tepelerden modern üzüm bağlarına kadar her köşesinde keşfedilmeyi bekleyen bir fırsat var.