HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Upgrade
HITMAN 3 Access Pass sistemi, HITMAN 1 ve HITMAN 2 konumlarına HITMAN 3'te erişmene olanak tanıyarak Suikast Dünyası üçlemesinin tüm konumlarını HITMAN 3 içinden oynamanı mümkün kılar. Bu Access Pass'i satın almak veya kullanmak, "HITMAN 1 - GOTY Upgrade" görevlerine HITMAN 3'te erişim sağlar. Bu içeriğe erişim için HITMAN 3 sahibi olmalısın.