Hero Mode Ek Sahne Seti 3
Hero Mode'a 6 sahne eklenecektir: Wargod under Siege," "Fall of the Imperial Han," "Rise of Shu-Han," "Yiling in Flames," "Beyond the Peach Garden," ve "Southern Campaign."" Sadece "Fall of the Imperial Han," "Rise of Shu-Han," "Beyond the Peach Garden," ve "Southern Campaign", tümü hikaye/film olan sahnelerdir. ▼Wargod Surrounded Ana karakter Liu Bei'nin yemin kardeşi güzel Beard'den Guan Yu'dur. Liu Bei Shu'ya gittikten sonra Jing'in korunması Guan Yu'ya verilir. Ancak, beklenmedik bir tehlike pusudadır. ▼Yiling in Flames Ana karakter genç lider Lu Xun'dur. İntikam arayışında olan Liu Bei ve Shu'dan çıkıp hızla Jing'e yaklaşan büyük bir güç ile, Sun Wu'nun kaderi genç Lu Xun'un stratejilerine dayanmaktadır.