Hero Mode Ek Sahne Seti 1
Hero Mode'a 6 sahne eklenecektir: The Ride of Changban," "Alliance of Chibi," "Grand Battle of Chibi," "The Ten Doors," "The Fall of the Yuan Family," ve "The Flight of the Sleeping Dragon."" Sadece "The Ride of Changban," "The Ten Doors," "The Fall of the Yuan Family," ve "The Flight of the Sleeping Dragon", tümü hikaye/film olan sahnelerdir. ▼Alliance of Chibi Ana karakter parlak stratejist Zhuge Liang'dur. Lordunun uzun süredir rakibi olan Cao Cao'nun güneye ilerleyişini durdurmak için gittiği Wu'da onu nelerin beklediğini görün. ▼Grand Battle of Chib Ana Karakter Wu Zhou Yu Genel valisidir. Düşünceleri neydi? Pek yakında karşılacağı ezici sayıdaki düşmanla nasıl mücadele edecekti? Tarihsel olaylara damgasını vuran savaş başlamak üzeredir.