Heavy Metal Müzikleri
Şeytani yaşayan ölüler güruhuna bu 'Heavy Metal Müzikleri' ile bir ders verin. Destansı gitar soloları ve güçlü bateri ritimleri eşliğinde düşmanları ve hasımlarınızı hırpalayın!