Hayatta Kalma Korku Paketi
Hayatta Kalma Korku Paketi, sizi koltuğunuzun ucunda tutacak üç heyecan verici ve tüyler ürpertici dehşeti şimdi indirimli fiyatla sunuyor! Project Nightmates Case 36: Henrietta Kedward Kabuslar Projesi, kendilerini doğaüstü olayları araştırmaya adamış bilim insanlarından oluşan bir grup. Sıradan analiz yöntemleri doğaüstü olayların doğasını incelemek için yetersiz kaldığında, yeni bir kontrol yöntemi geliştirdiler. Tasarladıkları cihaz aracılığıyla, telepati yeteneklerine sahip hastaları rüya evresine sokarak zihinlerini lanetli veya kötücül bir nesneye bağlıyorlar ve bu şekilde nesnelerin geçmişlerini araştırarak içerdikleri şeytanlığı durdurabiliyorlar. Sen, işte bu hastalardan birisin. No Son of Mine No Son Of Mine, savaş, gizlilik, keşif, bulmaca çözme ve korkunç bir gizemi ortaya çıkarmaya odaklanan bir hayatta kalma korku oyunudur. Etrafınıza dikkat edin ve panik yapmayın. Avlanacaksın. Terörize edileceksiniz. Hiçbir oğlum senin elini tutmaz. Tahmin edilemez, ölümcül ve acımasız düşmanla yüzleşip O sizi bulmadan önce gerçeği bulabilecek misiniz? Remorse: The List Remorse: The List, açık oynanış, envanter ve savaş ile klasik anlamda bir hayatta kalma korkusudur. Hidegpuszta'nın ürpertici, karanlık banliyölerini keşfedin ve içinde hangi sırların yattığını öğrenin. Tek ipucun bu mu? Gizemli bir liste. Şifreli belgeyi anlamlandırın, bulmacaları çözmek için kafanızı kullanın ve biraz daha agresif nitelikteki sorunları çözmek için hem yakın dövüş hem de menzilli silahları kullanın.