Harita: Raven Down
Düşen bir King Raven, bu ıssız kavşağın dört köşesinin de bağlantısını kesiyor. Buradaki mücadele, konumunu sağlamlaştırmak için birlikte savaşanları destekleyen, döngüsel bir yapıda ilerler.