Harita: Old Town
Bu uyuyan kasaba bir zamanlar UIR savaş güçleri için stratejik bir konumdu. Kasabanın merkezindeki pazar her zaman aksiyon dolu olur ama zafer ve mağlubiyetler dolambaçlı sokak aralarında daha sık yaşanır.