Harita: Lift Apex
Serano Okyanusu'nun derinliklerindeki monolitik yapılardan bir zamanlar Imulsion yakıtı çıkarılırdı. Asansörün merkezindeki kepenkli pencereler, yakın mesafe atış koridorları oluşturarak mücadeleyi platformun bir tarafına odaklar.