Harita: Impact Dark
Kaza yapmış bir Condor uçağı gece boyunca yanarak bu şehir bloğunu kara bir dumanla kaplıyor. Bu haritadaki kısa görüş açısı yakın menzilde çarpışmalar ve sıkı bir ekip çalışması gerektirecektir.