Harita: Fuel Depot
Bu depo bir zamanlar COG madencilik işlemlerinin genel merkeziydi. Helikopter pistindeki görüş hattı güzel bir savunma mevzisi sağlar ama düşmanı baskı altında tutmanın anahtarı hangarı ele geçirmektir.