Hand of Fate 2: The Servant and the Beast
Hand of Fate 2: The Servant and the Beast DLC yepyeni bir hikaye mücadelesi ve sıradışı bir arkadaş karakteriyle Game of Life and Death'i genişletiyor. Çaresizliğin derinliklerinde, yeni tuhaf bir müttefikle anlaşmaya varıyorsun: özgürlük için kanın. Ama şimdi seni esir alanlar seni acımasız dövüş pistlerine geri sürüklemeye çalışıyorlar ve hizmet ettiğin azman canavar nihai hedefi - komplocularına intikam ve tahtının iadesine ulaşmak için senden gittikçe daha fazlasını istiyor. Bu DLC yeni bir savaş düellosu, yeni bir arkadaş, yeni bir arkadaş görevi serisi, yeni faydalı karşılaşma ve açılacak yeni ekipman parçaları içerir. Bu içeriği oynamak için Hand of Fate 2 temel oyunu gerekmektedir.