Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders DLC yepyeni bir hikaye mücadelesi ve eşsiz bir arkadaş karakteriyle Game of Life and Death'i genişletiyor. Geçmişinden bir hatayı silebilecek efsanevi bir portalı ararken Haritacı Mücadelesinde zincirlenmiş tanrıların öfkesini göze al. Sonra yeni goblin arkadaşın, ne yapacağı belli olmayan, Yetim Hubie'ye bir kıyamet kehanetini ortaya çıkarma mücadelesinde katıl. Bu içeriği oynamak için Hand of Fate 2 temel oyunu gerekmektedir.