Hand of Fate 2: A Cold Hearth
Hand of Fate 2: A Cold Hearth DLC smider ihop en mäktig ny spelpjäs i spelet om liv och död – den legendariska prisjägaren, Cruel Keturah. När en sinnessjuk mördare går lös i staden Ironpeak krävs det en veteranjägare med ett hjärta av is för att skipa rättvisa. Men vad är det som driver Keturah att så envist jaga sitt byte och vilka metoder är hon beredd att ta till för att lyckas? Ironpeak är berömt för sin industri och det här äventyret kommer att ge din arsenal en ordentlig utökning med ny cool eldkraft. Strid med pistoler, muskedunder och magiska handskar eller låt fienderna smaka på dödliga nya blödvapen. Detta DLC innehåller en ny följeslagare, en ny följeslagar-uppdragsserie, nya kort och ny utrustning att låsa upp. Detta innehåll kräver originalspelet Hand of Fate 2 för att kunna spelas.