Hamster Playground - Skateboard Game Mode
Hamster Playground eklenen en son adrenalin pompalayan oyun moduna hazır olun - yepyeni bir ""Kaykay Yarışı"" oyun modunu tanıtıyoruz! Hamsterinizin bir kaykay fenomenine dönüşme zamanı geldi. Yarışmalara katılın, özel olarak tasarlanmış parkurlarda gezinerek 3 diğer hamster ile birlikte yarışın, birinci olun ve ödüller kazanın. ""Kaykay Yarışı""nda hamsterinizin çevikliği nihai teste tabi tutulur. Arkadaşlarınıza veya yapay zeka rakiplerine karşı yarışın, her yarış heyecan verici bir deneyim vaat ediyor. Düğmeye doğru anda basın ve kendinizi zaferinize doğru itin. Kalabalığın kükremesi, hızlandıkça rüzgarın hışırtısı ve finiş çizgisini geçmenin sevinci - ""Kaykay Yarışı"", Hamster Playground yeni bir heyecan seviyesi getiriyor.