Hamster Playground - Hamster City DLC
İşe başlama zamanı! Hamster City, Hamster Playground için başka bir DLC paketi - oyun oynama deneyimine yeni unsurlar ekleyen taze bir içerik dozu. Gerçek işin ne olduğunu hamsterların deneyimlemesi zamanı, değil mi? Evlerini kentsel tarzda dekore ederek, onları kentsel meslekleri anımsatan yeni kostümlere giydirerek yardımcı olun. Yeni görevler yapın ve tipik kentsel unsurlarla ilgili yeni meslekler öğrenin. Hamster City DLC şunları içerir: Hamster'ın evi için yeni kentsel tarz eşyalar; Hemşireler ve inşaat işçileri gibi mesleklere atıfta bulunan kostümler. Eşsiz ödülleri olan yepyeni görevler; Hamsterlarınız için yeni işler.