Hamster Playground - Eating Contest Game Mode
En son DLC'miz ""Yeme Yarışması"" ile Hamster Playground Alanı'nda kendinizi özel bir lezzetle şımartın! Hamsterınızın komik ve lezzetli bir yeme yarışmasına katılacağı bir gastronomi şölenine hazır olun. Gösterilen resme uygun yiyecekleri seçin, lezzetlerin tadını çıkarın ve tartışmasız yeme şampiyonu olmak için rekabeti yenin! Yeme Yarışması'nda, hamsterınızın çıtır çıtır tohumlardan lezzetli sebzelere ve aradaki her şeyi yemesiyle strateji, oburlukla buluşur.