Hamster on Rails
"Hamster on Rails" oyununda, en iyi ve en cesur demiryolu yapımcısına katılarak değerli mineralleri aramak ve sevgili Hamster Köyünü kurtarmak için inanılmaz bir yolculuğa çıkacaksınız. Toplam 64 zorlu aşamada orman, çöl ve hatta ortaçağ gibi dört ilgi çekici dünyada seyahat edin. "Hamster on Rails "in temel özelliklerine göz atın: - Demiryolları inşa etmek için farklı parçalar kullanın ve eğlenceli zorlukları çözmek için engelleri aşın. Rayların yönünü değiştirmek için kolları, kapılar ve tuzaklar gibi farklı mekanizmaları etkinleştirmek veya devre dışı bırakmak için düğmeleri kullanın. - Yol boyunca arkadaşlarınıza yardım edin, gizli sandıkları bulun ve yeni görünümler kazanın. Hamsterınızı çilekli, çizgili ve hatta inek gibi benekli olarak giydirin. - Sevimli karakterlere sahip "Hamster on Rails", becerilerinizi test edecek eğlenceli ve zorlu bir problem çözme oyunudur. Hamster'ınız inşaat modu, etkileşim modu, x-ray ve turbo gibi çeşitli etkileşim yollarına sahip olacak. Bu maceraya katılın ve sıra dışı demiryolları inşa ederek, diğer hamster arkadaşlarınıza yardım ederek, kahramanınızı özelleştirerek ve Hamster köyünü kurtararak eğlenin!