Hammerwatch: Destansı Paket
Bu paket, hem oyuncuların hem de eleştirmenlerin övgüsünü kazanan Hammerwatch serisinin ilk iki oyununu içerir: Hammerwatch, tek başına veya eşli oynayabildiğin, güzel fantastik piksel grafikleriyle oluşturulmuş bir ortamda geçen bir hack and slash aksiyon macera oyunudur. Her biri eşsiz özelliklere ve becerilere sahip 6 farklı sınıf arasından en sevdiğini seç ve Hammerwatch Kalesinin en alt katlarından en tepeye çık ve Temple of the Sun Genişlemesindeki çölde ilerle. Tuzakların, saklı sırların ve bulmacaların yer aldığı eşsiz ortamlarda çeşitli görünümlere ve özelliklere sahip düşman sürülerini öldür. Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition, Hammerwatch evreninde geçen ve her açıdan yenilikler içeren, birçok sürekli ilerleme unsurunun yer aldığı bir rogue-lite oyunudur. 9 sınıf arasından en sevdiğin kahramanını seç ve Forsaken Spire'ın tepesine ulaşmak üzere prosedürel üretilen zindanlarda savaşarak ilerlerken düşman sürüleriyle, vahşi elebaşlarıyla, tuzaklarla, bulmacalarla, sırlarla ve bir sürü ganimetle karşılaşmaya hazırlan. Oyun, toplam 3 arkadaşınla çevrimiçi oynayabildiğin eşli bir oyun modu sunar ve 3 DLC'nin hepsini içerir: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy ve Moon Temple.