Halo Wars 2: 40 Blitz Paketi + 7 Ücretsiz
40 Blitz Paketi ile Halo Wars 2’nun Blitz moduna hazırlanın ve ücretsiz 7 bonus paket elde edin! Halo Wars 2’nun Blitz moduna özel bu başlangıç paketiyle ordularınızı kurun, yeni Birimler açın ve var olan kartlarınızın seviyelerini yükseltin. Her paket, Yaygın'dan Efsanevi kartlara kadar çeşitliliğe sahip seçimler içerir.