Halo - REACH
Halo: Reach* for Halo: The Master Chief Collection, Xbox One konsollarında 4K UHD çözünürlüğü ve HDR konsolları da dahil olmak üzere her zamankinden daha iyi görünüyor. Noble Team, büyük fedakarlık ve cesaret ile, imkansız oran karşısında sayısız hayat kurtaran Spartalılar, bir grup trajik ve kahramanca hikayesi deneyimleyin. Reach gezegeni, insanlığın tecavüz ahiti ile nihai hedefleri olan Dünya'nın yok edilmesi arasındaki son savunma hattıdır. Eğer düşerse, insanlık yıkımın eşiğine gelecektir. Nesil tanımlayan oyuncu özelleştirmesi, unutulmaz haritalar ve klasik oyun modları ile ikonik Halo çok oyunculu** deneyimlerinin keyfini çıkarın. Tek başına veya sürekli artan zorluk ile konuşlanan düşman sonsuz dalgalara karşı hayatta kalmak için Firefight takım arkadaşları ile savaş. Xbox One ve Xbox One X. *Halo: The Master Chief Collection'ın (yalnızca dijital) Halo: Reach'i oynaması için tüm ayrıntılarda çarpıcı ayrıntılarla işlenir. **Halo: Reach PvP çok oyunculu Halo ile birlikte: Master Chief Collection. Bu satın alma orijinal Halo sunar: Kampanya ve Firefight oyun modları erişin.