Halo 4
İsteğe Bağlı Oyun sürümü, İngilizce’yi desteklemektedir.Master Chief, intikam ve yıkım peşindeki eski bir kötülüğe karşı savaşmak için geri dönüyor. Gemisi gizemli bir dünyaya çakılan, yeni düşmanlarla ve ölümcül bir teknolojiyle karşı karşıya kalan kahraman için evren artık eskisi gibi olmayacak. Halo'nun orijinal çok oyunculu modunun ve yenilikçi, kurguya dayalı işbirliği görevleriyle Spartan Ops modunun tadını çıkarmak için Infinity'ye katıl.