Güvenli Zorluğu
Yeni başlayanlara veya hikâyenin tadını çıkarmak isteyenlere önerilen "Güvenli" zorluğu seçeneğini ekler. Bu zorluk seçeneği, RYO türünde fazla tecrübe sahibi olmayan oyunculara önerilir. *Zorluk seviyesi, yeni bir oyuna başlarken seçilebilir veya ana oyunun Ayarlar menüsünden değiştirilebilir.