Gunzerker Greasy Grunt Paketi
Mahzen avcılığı deneyiminizi yepyeni bir tarzla geliştirin! Bu paket Gunzerker için Gratuitous Grimace kafasını ve Just Work Here görünümünü içeriyor; karakter özelleştirme menüsünden bu görünümleri bulabilirsiniz!