Günün Fırsatı Açılışı
Paladins'te her gün yeni bir fırsat seni bekliyor! Bu eşyayı satın alarak sana özel Günün Fırsatı'nı açabilirsin. Bir açma jetonu satın aldıktan sonra oyun içi mağazaya giderek mevcut Günün Fırsatı için jetonu alabilirsin.