Guacamelee! STCE "Dost Düşman" Karakter Paketi
Artık Jaguar Javier'ın asil gücünü Flav Surat'ın rezil üçkağıtçılığını, X'Tabay'ın ölümcül büyülerini ve Uay Chivo'nun büyü uzmanlığını Carlos Calaca'nın elinden El Presidente'nin Kızını ve dünyayı kurtarmak için verdiğin savaşta kullanabilirsin. Dört karakter de yeni animasyonlar ve oyun tarzını değiştirecek benzersiz özelliklerle donatıldı. Yeteneklerini sınayarak yeni başarılar kilidini aç, belki de birkaç sürpriz yumurta bulursun.