Guacamelee! 2 - Üç Enemigo Karakter Paketi
Dostlarınızı yakın tutun, Enemigo'larınızı daha da yakın! Bu 'bir-iki-üç yumruk' karakter paketi, Mexiverse'i kendi tarzınızda kurtarmanızı sağlayacak. Performans düşkünü, atılgan bir sihirbaz olan El Muñeco olarak oynayın. Uay Pek olarak kuşanın ve Ölü Dünya'nın tüm gücünü için. Jaguar Javier'in acımasız, kedigil hamleleriyle düşmanlarınızı yıldırın. Her yeni karakter, maceranıza yeni bir taktiksel yöntemler ekleyen eşsiz niteliklerle gelir. Üç Enemigo'nun hepsinde ustalaşın ve bunu kanıtlamak için yeni Başarılar elde edin!