Tüm Garaj Seti 2 içeriğine tek bir ücret ödeyerek sahip ol. 2. Cygon, Pariah, Nyvoss, Terra ve Vintek garaj setlerini içerir. En büyük sürüşünde kullanacağın arabayı seçmene gerek kalmayacak!