Gravel Free car Opel Kadett GTE
Unutulmaz, çok sevilen ve kuvvetli arkadan çekişli son yarış arabalarından biri olan 70'lerden Opel Kadett GTE. Adrenalin ve cesaret yol boyunca sana arkadaşlık edecek!