Gravel Free car Ford HRX
Özel Ford HRX Gravel Channel'a ulaştı. Muhteşem performans ve sürüş kabiliyetine sahip, her off-road etkinliğine uygun bir araç. Hiçbir şey veya hiç kimse için durmaz!