Gravel Free car BMW X6 Trophy Truck
Amerikan Trophy Truck üstünlüğüne Avrupa'dan güçlü, aerodinamik ve hızlı bir araç ile yanıt geldi: BMW X6 Trophy Truck. Artık Gravel Channel'daki çılgın yarışlarda mücadeleye hazır!