Gravel Free car Acciona
Dünyadaki en zor resmi off-road yarışlarında yarışıp bunları bitirebilen ilk ve tek elektrikli araç olan Acciona, tüm "enerjisiyle" kendini Gravel filosunda buluyor. Elektrik motor hiçbir şeye engel değil!