Grand Theft Auto V Legacy (PC)
Genç bir dolandırıcı, eski bir banka soyguncusu ve acımasız bir psikopat. Başları büyük belada. Yeraltı dünyasının en pis örgütleri, hükümet ajanları ve eğlence dünyasının dolaşık tipleri tarafından dört yandan kuşatılmışlar. Başta birbirleri olmak üzere hiç kimseye güvenemedikleri bir şehirde hayatta kalabilmek için tehlikeli bir dizi soygun gerçekleştirmek zorundalar. Grand Theft Auto V PC versiyonu, ödüllü Los Santos ve Blaine County dünyasını 4K ve ötesine varan çözünürlüklerde keşfetme ve oyunu saniyede 60 kare hızında deneyimleme olanağı sunuyor. Oyun, PC’ye özel olarak doku kalitesi, gölgelendirme, yüzey ayrıntılandırma, kenar yumuşatma ve daha fazlası için ayrı ayrı ayarlanabilir 25’ten fazla grafik ayarı da dâhil olmak üzere çok geniş özelleştirme seçenekleri sunuyor. Ayrıca fare ve klavye kontrolleri için kapsamlı destek ve özelleştirme olanağı da var. Ek ayarlar arasında; araç ve yaya trafiğini kontrol etmeye yarayan nüfus yoğunluğu kaydırıcısı, ikili ve üçlü monitör desteği, 3D uyumluluğu ve tak-çalıştır oyun kumandası yer alıyor. Grand Theft Auto V PC sürümüne, 30 oyuncu ve 2 izleyici desteğiyle Grand Theft Auto Online da dâhil. PC için Grand Theft Auto Online, oyunun çıkışından bu yana yayınlanan tüm oynanış güncellemelerini ve Rockstar tarafından sunulmuş içerikleri de kapsıyor. Bunlara Heist denilen soygun görevleri ve rekabetçi oyun modları (Adversary Modes) da dahil. Grand Theft Auto V ve Grand Theft Auto Online’ın PC sürümünde ayrıca Birinci Şahıs Modu da var. Bu mod, oyunculara Los Santos ve Blaine County’nin muazzam detaylı dünyasını yepyeni bir bakış açısıyla keşfetme olanağı sunuyor. Dahası, Grand Theft Auto V PC sürümünde, güçlü bir yaratıcı araç seti olan Rockstar Editor da ilk kez sahneye çıkıyor. Bu araç, Grand Theft Auto V ve Grand Theft Auto Online içinde oyun görüntülerini kolayca yakalama, düzenleme ve paylaşmayı mümkün kılıyor. Rockstar Editor’ün Yönetmen Modu, oyunculara hikâyenin öne çıkan karakterlerini, yayaları ve hatta hayvanları kullanarak kendi sahnelerini canlandırma imkânı veriyor. Bu araç ile gelişmiş kamera kontrolü, hızlı/yavaş çekim gibi düzenleme efektleri ve çeşitli filtreler de kullanılabiliyor. Oyuncular, kendi müziklerini oyundaki radyo istasyonlarından seçilen parçalarla veya oyunun müziklerini dinamik olarak kontrol ederek videolarına ekleyebiliyor. Oluşturulan videolar da Rockstar Editor üzerinden doğrudan YouTube’a yüklenebiliyor. Yeni radyo istasyonu The Lab FM’in sunuculuğunu oyun müzikleriyle tanınan The Alchemist ve Oh No üstleniyor. Bu istasyon, ikilinin oyunun orijinal müziklerinden ilham alarak hazırladığı yeni ve özel parçaları çalıyor. Katkıda bulunan konuk sanatçılar arasında Earl Sweatshirt, Freddie Gibbs, Little Dragon, Killer Mike, Future Islands’tan Sam Herring ve başkaları da yer alıyor. Oyuncular ayrıca Self Radio adındaki yeni radyo istasyonu sayesinde kendi müziklerini yükleyip, Los Santos ve Blaine County’yi gezerken kişiselleştirilmiş çalma listelerini dinleyebiliyorlar.