Grand Theft Auto III – The Definitive Edition
Türünün öncüsü müthiş açık dünya macerasını, yeni nesil cihazlar için geniş kapsamlı geliştirmelerden geçmiş haliyle deneyimle. Çok sevilen bu oyun dünyalarını yepyeni detaylarla yepyeni bir boyutta yeniden canlandıran bu geliştirmeler arasında muhteşem yeni ışık ve mekan geliştirmeleri, yüksek çözünürlüklü dokular, artırılmış görsel derinlik, GTA V tarzı kontroller ve hedefleme ile daha pek çok geliştirme var. Her şey Liberty City'de başladı. Grand Theft Auto III, istediğin yere gidip istediğin kişiyle aşık atabildiğin devrim yaratan oynanışı ile oyuncuyu yeraltı suç dünyasının tam ortasına koyuyor. Her şey parmağının ucunda, tabii almaya cesaretin varsa. Rockstar Games tarafından geliştirilmiş ve Grove Street Games tarafından uyarlanmıştır.