Gori: Cuddly Carnage - Neon Neko Skin Pack
Gori: Sevimli Katliam için Neon Neko Deluxe Görünüm Paketi ile Sevimli Orduyu katletmek için üç yeni göz kamaştırıcı kıyafet edinin: Oni Paketi - Şeytani derecede şık giyimli bir kedi olmak istediğiniz zamanlar için Kawaii Paketi - Kendinizi sevimli hissettiğiniz ve Sevimli Orduyu VAROLUŞTAN silebileceğiniz zamanlar için Arcane Paketi - En parlak antik unsurları öfkenize yönlendirdiğiniz zamanlar için! 3 paketin her biri şunları içerir: - Gori için yeni ve şık bir kıyafet - F.R.A.N.K için yeni bir boya işi - Gori'nin kalkanı için yeni efektler. Bugün indirin ve Sevimli Orduyu şık bir şekilde öldürün!