Gori: Cuddly Carnage - Dragon Skin Pack
Gori: Sevimli Katliam için Çin Ejderhası premium dış görünüm paketi ile Sevimli Ordu'ya ÖFKENİZİ gösterin: - Gori için karanlıkta parlayan harika bir ejderha temalı kıyafet - F.R.A.N.K. için yeni parlak altın tonlu boya işi - Gori'nin kalkanı için yeni efektler. Bugün indirin ve Sevimli Orduyu şık bir şekilde öldürün!