Golf With Your Friends - Peaceful Pines Course
Cennet gibi bir ormanın kalbinde yer alan eğlence dolu bir fantastik temalı sahaya, Huzurlu Çamlar'a hoş geldin. 18 delikli bu sahanın birçok doğal tümseği ve eğimi arasında gezinip büyüleyici görünen bu ormanı deneyimlerken gizemli bir çok kadim rün taşını keşfet.