Deep SilverAksiyon ve macera
İnsanlığın Son Umudusun Tanrıların insanlık üzerindeki eziyetli egemenliği bin yıldır sürmektedir. Zulüm ve ıstırap peşinde koşan tanrılar, her erkek, kadın ve çocuktan aldıkları sadakat yemini ile onlardan körü körüne ibadet etmelerini talep ediyorlar. Tanrıların iradesine boyun eğmeyenleri ise yavaş ve acımasız bir ölüm bekliyor. Tanrıların insanlık üzerindeki katı egemenliğine son vermek için çaresiz bir yemin eden cesur bir savaşçı grubunun acımasız mücadelesini deneyimleyin. Tanrıların saltanatının acımasızlığına çok uzun süre maruz kalan, eli kılıç tutabilen her erkek ve kadın, hayatta kalan 8 Kelt savaşçısından ibaret klanını oluşturmaya çağrılacak ve her tanrının şeytani krallığında yaşayan korkunç canavar ve köle ordularıyla savaşmak için ayaklanacak. Kişi aldığı her kararla kendi hikayesini yaratır. Başarılı olursanız efsanelerin doğuşuna şahit olabilirsiniz. Başarısızlığınız ise hayatların yerle bir olmasına mal olabilir. "The Valley of the Dormant Gods" İndirilebilir İçerik Paketine Şunlar Dahildir: Üç Yeni Tanrı Üç yeni cehennem tanrısı krallığına girin ve savaşın. İğrenç köle sürülerinin yaşadığı bu keşfedilmemiş cehennem manzaralarının her biri, cesaretiniz için zorlu bir sınav olacak. Yeni Silah Sınıfları Her biri kendine özgü ölüm saçan savaş tarzına sahip iki yeni barbar savaşçı türü olarak oynayın. Yeni Eşyalar Klanınıza savaşta yardımcı olacak ve savaşın gidişatını değiştirecek beklenmedik teçhizatlar ve erzaklar. Yeni Yetenekler Savaşçılarınızın savaş sistemini daha da genişletmek ve ilerideki savaş için uygun şampiyonun seçilmesini sağlamak için yeni yakın dövüş yöntemleri. Yeryüzü Ekstraları Sakin yeryüzünü dolaşırken, gözlerinizi dört açın ve artık bu huzurlu manzaraya yayılmış gizli sırları ortaya çıkarın. Savaşçı Kıyafetleri Klanınızı savaşa girdiklerinde ekstra havalı olmaları için savaşa hazır en iyi kıyafetlerle ve başlıklarla donatın. The Valley of the Dormant Gods içeriği lansmandan sonra oyun içinde ayrı ayrı olaylardan oluşan üç yeni seviye olarak satışa sunulacak. Her seviyede yeni bir tanrı ve diğer bonus içerikler yer alacak.