Gods Will Fall - DLC Part 2
Savaşçıların cesurca savaştı ancak çarpışan kılıçların sesi, 3 Gods Will Fall DLC bölümünün ikincisi olan "Valley of the Dormant Gods, Bölüm 2"de öteki dünyadan daha fazla kötülüğü uyandırdı. Valley of the Dormant Gods'ın bu ikinci kısmı sarp kayalardan oluşan kıpkırmızı bir vadiyi beraberinde getiriyor ve sen güçten düştükçe güçlenen bir rakibe, Izdırap tanrısı Gortainh'e ev sahipliği yapıyor. Cesur savaşçı grubun artık yeni bir kahraman sınıfı olan Mızrakçı ile destekleniyor. Menzilli dövüş ustası olan Mızrakçılar bir dizi kısa mızrağı ustalıkla kullanırlar ve mızrakları ölümcül bir beceri gösterisiyle fırlatıp geri alabilirler. Bu, yeni yetenekler ve eşyalarla bir araya geldiğinde savaşçılarının intikam ateşi yanmaya devam eder. Bölüm 2 içeriği: Yeni Bir Krallık Yeni tanrı, Izdırap tanrısı Gortainh'in evi, güçlüklerle dolu yeni bir krallık Yeni Bir Silah Sınıfı Bir yeni silah sınıfı - Mızrakçı Üç Yeni Eşya Morrigan'ın Çağrısı, Şimşek Asası, Spor Tozu İki Yeni Yetenek İkinci Şans, Yok Edici Gods Will Fall Valiant Edition'a sahip olanlar Valley of the Dormant Gods Bölüm 2'ye otomatik olarak erişebileceklerdir.