Gods Will Fall - DLC Part 1
Tanrıların adası fethedildi ve savaşçılardan oluşan klanın savaşa savaşa zafere yürüyüp insanları tanrıların boyunduruğundan kurtardı. Şimdi de amansız tanrılar ordusu, 3 Gods Will Fall DLC bölümünün ilki olan "Valley of the Dormant Gods, Bölüm 1"de yeni bir canavarın doğuşuyla öfkeden küplere binmiş hâlde. Dağ zirvesindeki tahtına kurulmuş olan Yaltogguth, diğer tanrıların senin korku bilmez savaşçıların tarafından yurtlarından sökülüp atılışlarını izledi. Cesur savaşçılarınla gözünü karartıp Yaltogguth'un krallığına ulaş ve yeni bir savaşçı türüne kucak aç. Ölümcül zırh eldivenlerle donatılmış Kavgacı, klanının karşı karşıya geleceği yeni minyon sürülerini yarıp geçmek için mükemmel seçim. Bölüm 1'in içeriği: - Yeni bir krallık: Yenilgiye uğratmak için mücadele edeceğin yeni bir tanrının, yani Gözlerin tanrısı Yaltogguth'un bulunduğu, keşfedilmeye hazır dağlık bir krallık. - Yeni bir silah sınıfı: Zırh eldivenlerle donatılmış Kavgacı. - Üç yeni eşya: Kanlı Yosun, Sarsan Kemik ve Savaş Boyası. - Üç yeni yetenek: Çevik Savaşçı, Savaş Devinimi ve Ustaca Savuşturma. - Savaşçı Kıyafetleri: klanın için yeni kıyafetler. Valley of the Dormant Gods, Bölüm 1, Gods Will Fall Valiant Edition'a sahip olan oyunseverler için otomatik olarak güncellenir.