Gigahertz Visualizer X Outfit for Doombox
Doombox, her zamanki öfke nöbetlerinden birini daha geçirdikten sonra gözünü fazlasıyla aydınlık bir laboratuvarda, zincirlenmiş hâlde açtı. Bekleme modundaymış gibi yaparak onu esir tutanların konuşmalarını dinledi. "O hâlâ denek A1 ama bir şekilde bir teyple birleşmiş. Özel bir enerji sinyali yok, o yüzden South Shine City'deki laboratuvarı komple yok ettin." "Topu kullanmak zorundaydık!! Başka yolu yoktu!!" Doombox onları hiç umursamıyordu. Zincirlerini parçalayıp odada kapı pencere ne varsa kırdı. Üzerine B1 olarak etiketlenen bir kaptan yarı sıvı hâldeki bir mahluk döküldü. Hatırladığı son şey buydu.