GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
Bu DLC, her biri benzersiz yeteneklere ve oyun tarzlarına sahip olan iki orijinal GigaBash karakteri olan "R.O.J.A.K." ve "Balzarr"'ı oyuna ekliyor. Şeytan Yıldızı lakaplı "Balzarr", uzaydan bir meteor olarak Dünya'ya düşen yeni bir Titan. Devasa bıçaklı kuyruğunu ve çevikliğini kullanarak savaş alanında hızla hareket edebilir ve düşmanları büyük bir kolaylıkla kesebilir. Ayrıca, imza niteliğindeki Avcı Duruşu'na geçerek kendi kuyruğunda veya bir binanın yanında durarak avına karşı daha fazla takip saldırıları hazırlayabilir. Tek bedende 5 zihin; "R.O.J.A.K.", insanlığın "Balzarr "a karşı son savunma hattı olarak görev yapan koordinesiz bir Mighty Warriors ekibi tarafından kontrol edilen süper bir savaş mekanizmasıdır. T-Rex gövdenizle düşmanlarınızı ezin, top gücüne sahip botlarınızla düşmanları gökyüzüne fırlatın, Ejderha kolunuzla düşmanları uzaktan vurun, düşmanlarınıza Durian bombaları fırlatın ve daha fazlasını yapın. Her bir vücut parçasıyla bir saldırı yapmak, pilotların sinerji oluşturmasına ve mekanizmanın tam potansiyelini etkinleştirmesine olanak tanır. Peki "R.O.J.A.K." ekibinin insanlığı bu göksel istilacıdan korumasına mı yardım edeceksiniz, yoksa "Balzarr" olarak oynayıp Dünya'ya cehennemi mi çevireceksiniz?