Santa Blanca kokaininin önemli bir bölümü bilinmeyen bir yolla Peru'dan geliyor. Ana hedefin, La Cabra adındaki Meksikalı karizmatik iş kadını. Gerekli istihbaratı topla, La Cabra'yı bul ve Peru Kartelini yerle bir et. - Bolivya kırsalında geçen 3 özel görevde, Santa Blanca ile Peru Kartelleri arasındaki bağlantıları ortadan kaldır. - 7 adet kıyafet yaması ile görünümünü tamamla. - 3 XP Takviyesini açarak oyunda kazandığın XP miktarını arttır.