Genshin Impact - 300 Başlangıç Kristali
Genshin Impact'te bu eşyayı satın al ve 300 Başlangıç Kristali elde et. Bu eşyayı ilk defa satın aldığında ekstra 300 Başlangıç Kristali elde edersin. Daha sonra satın aldığında ise ekstra 30 Başlangıç Kristali elde edersin. Başlangıç Kristalleri oyun içi kaynak paketi satın alımında veya Köken Taşı takasında kullanılabilir. Köken Taşı ile şunlar yapılabilir: (1) Oyundaki Dilekler bölümünde nadir karakterleri ve silahları elde etmede kullanılan Buluşma Yazgısı ve Yazgı Taşı eşyalarıyla takas edilebilir. (2) Orijinal Reçine vb. eşyalarla takas edilebilir.