Gelişmiş Paket 1
Vahşi ve çevik Epik birlik Gölge Avcısı'nı saflarına kat ve tüm birliklerinin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmana yardımcı olacak Bilgelik ve Göğe Yükseliş Kürelerinin kilidini aç! Gelişmiş Paket 1 ile bunların hepsini ve daha fazlasını al. Gelişmiş Paket 1 şunları içerir: 1x Gölge Avcısı 2x Bilgelik Küresi 2x Göğe Yükseliş Küresi 30 Mücevher Anahtarı 100.000 Altın Bu paket, her hesapta sadece bir defa satın alınabilir.