Gelecek Geçmişin Savaşçıları
Feodal Japonya'nın savaşçılarının ve klasik Makine-Animelerin etkilerinin harmanlandığı bu eşsiz özel blok ve Venture (Şinobi) ile Hawkeye (Şogun) kuruluşları için temalı görünüm seti, Teknolojilerine efsane bir görünüş katacak.