MD Games S.A.Simülasyon
Yeni aletler edinip ve benzin istasyonunuzu dekore edin. Duvarları, kapıları, pencereleri ne varsa yenileyin ve eşyaların yerini değiştirin. Kendi tarzını yaratın ve Dennis'in sanat eserlerine rakip olun. Depoyu veya atölyeyi değiştirmek mi istiyorsunuz? Çok daha fazlasını şimdi yapabilirsiniz.