Gangs of Sherwood – Lionheart Skin Set
İstilacı İngiltere'ye karşı savaşırken Lionheart Kral Richard'ın renklerini gururla taşı. Bu sette oyunun karakterleri için 4 özel kıyafet, zırh, ve silah tasarımları seni bekliyor.