Gangs of Sherwood – Alan-a-Dale Alternative Skin
Grubun ozanı ve kuklacısı olmanın yanı sıra kıyafetleri de bir taneyle sınırlı değil. Maceralarında ve sığınağında her karşılaştığınızda bir öncekinden daha da iyi görünecek.