Galileo the Funky Saxman Outfit for Candyman
Candy Man bir gün bir müzik dükkânına girdi ve iki hafta boyunca ortadan kayboldu. Ardından meşhur Süper Saksafoncu Galileo ortaya çıktı. Yani en azından East Shine City'ye akıllara durgunluk veren, galaksiler arası bir saksafon şöleni yaşattığı gece kendini böyle tanıtmıştı.